uzywany-sprzet.pl - Volvo XC90, D5 163 KM, 2004 - Zachar OFF


Volvo XC90, D5 163 KM, 2004 - Zachar OFF


(od) : Zachar OFF | dział/obszar: Autos & Vehicles | czas w sekundach 26:46 | odwiedziny, zainteresowanie: 53641 |
Wasza ocena w skali do 5: 4.8686867 | Zobacz tu też:: brak powiązanych informacji.

Polecam wam też: komentarze bardzo ciekawe na temat.

Komentuj:


  • Czekam na test Malucha i test dwumetrowca- czy dwumetrowiec zmieści się za kierownicą na tylnym siedzeniu ;) Ale formuła jest super, reakcja na wyjmowany podłokietnik-łał :D
  • Oczywiście było by super , gdyby jakiś miły właściciel udostępnił np. bmw e39 m5 , subaru impreze sti , coś ze sportowym zacięciem .
  • Nie rozumiem, jak można tak skóra może tak wyglądać przy tym przebiegu? Ja mam w Volvo S60 315 tys. fakt z 2008 roku i skóra ma minimalne zużycie. Może te auto ma 500 tys a nie 300 przebiegu! Wszyscy też narzekają na automaty Aisina w Volvo . Nigdy nie miałem remontu oprócz wymiany oleju co 40-60 tys. (dynamicznie!) . I to wszystko, nadal działa fajnie, bez szarpnieć. I szczerze powiem automat działa lepiej niż w w drugim aucie czym jest BMW E90 z 2010 roku z przebiegiem 140 tys. Może jedynie zrywniejsza skrzynia jest w BMW ale w Volvo działa delikatniej, co mnie zdziwiło! Co do drgań to trzeba wymienić wszystkie 5 poduszek (łącznik skrzyni, pod rozrządem, na górnej belce i dwie podciśnieniowe po bokach) i problem wibracji znika. Jeszcze dochodzi do tego odpowiednie ustawienie silnika po ich wymianie ale to zadanie dla warsztatów specjalizujących się w Volvo. Wszyscy znają się na VW, BMW ale mało kto niestety zna się na Volvo. A są to piękne i wygodne auta, dają dużo radości i jeśli odpowiednio się o nie dba, kupuje się oryginalne części przede wszystkim a nie zamienniki, które i tak są drogie, to są bezawaryjne. Jak cię nie stać na części OEM to Volvo się nie kupuje, bo auto jest droższe w serwisowaniu niż BMW i inne wageny.
  • poprosiłbym o teat Kia ceed 2.0 140KM benzyna :)
  • Przy następnym tego typu teście, zadbajcie o to, żeby lepiej było słychać drugą osobę
  • Wreszcie mogę dać łapkę w górę na Twoim filmiku. Oby jak najwięcej takich.
  • Panie Zacharze, co to za zegarek? Bardzo ładny.
  • Biedna wersja. Mam xc90 4.4 V8 executive. Jest moc jest frajda. Bagażnik według instrukcji wytrzymuje 200kg. W tym XC napęd się nie załącza coś sie popsuło... W xc90 jest napęd Haldexa na którego załączenie ma wpływ wiele czujników. Powinien się załączyć przy zerwaniu przyczepności przednich kół, albo podczas poślizgu "bocznego" razem z systemem DSTC...
  • 10/ letnie auto z górnej polki a tyle problemow i awarii . Pomijajac juz kosmiczną utrate wartosci utwierdza mnie to w przekonaniu ze sie produkuje auta tak aby po skonczeniu gwarancji zaczely sie psuc . Ciekaw jestem jak bedą wygladac te wszystkie błyszczace nowe audi i BMW po 10 latach - podejrzewam ze kompletny szmelc .Pracujemy aby utrzymac auto i powoli stajemy sie jego niewolnikiem .Czy auta są dla ludzi czy ludzie dla auta ?
  • Panie Zacharze bardzo podoba mi się pańskie patrzenie i dostrzeganie zalet czy wad czy to samochodów używanych czy też nowych. Mam do Pana prośbę. Mianowicie jestem przed zakupem samochodu marki VW passat b6 w wersji 2.0 tdi 140 lub 170 km ale z Common rail. Czy mógłby Pan zrobić test takiego używanego Passata na kanale zachar off ? Bardzo chodzi mi o test wersji highline z bardzo dobrym wyposażeniem. Byłbym bardzo wdzięczny. Chciałbym poznać odczucia przeciętnego właściciela jak i pana subiektywna opinie na jego temat. Drugim typem który mógłby być przetestowany jest audi a6 c6 które też jestem w stanie kupić. Wiem ze z góry on wygrywa ze względu na klasę jaką on reprezentuje czyli średnio wysoką ale bardzo by mi zależało na takim teście. Bardzo dziękuję jeśli Pan przeczyta ten post i postara mi się pomóc. Powodzenia w przyszłych testach i oby tak dalej trzymać. :D pozdrawiam Karol. 
  • Czekam na Test VW Touareg'a 2004
  • Moja żona zawsze chciała volvo XC90 , ale dzięki Bogu wybiłem jej to auto używane z głowy ! (mówię tu o nowszym modelu i z najmocniejszym silnikiem v8) Kupiliśmy Touarega 4.2 V8 z bardzo małym przebiegiem , już po wymianie paska ale ktoś zapomniał wymienić termostat i padłem 700 $ . Auto nie ma sobie równych (mowa tu o Touaregu) w żadnym z omawianych na filmie przypadków . Jedynie nie ma dodatkowych foteli dla dzieci , po za tym czekam na test , tylko całkiem szczery tego modelu !~To auto poprostu myśli za nas i fruwa a nie jezdzi ... Nic nie mam do volvo ale nie porównujmy XC90 do superszybkiego i nieziemsko konfortowego touarega bo nie ma co porównywać , już nie wspomnę o holowaniu 5-ciu ton za sobą (przesadziłem ? chyba nie.. :) ) i jezdzie po zimowej wodno kanałowej miekkiej nawierzchni gdzie strach na piechotę przejść..
  • Fajny test, liczę na więcej takich i oferuje do testu swoją astre h ;) 
  • 10:50 Ale wypas naprawdę! Moje Toledo z 2002 roku też to ma
  • Test wyszedł super, byłoby fajnie jakbyś ocenił wygląd plastików po danym przebiegu, myślę też że test widoczności nie zaszkodzi :) Z chęcią zobaczyłbym test BMW serii 5 E60 lub trójkę E90.
  • Jak są poduszki silnika nie wymieniane od nowości to pewno wibruje... Ja u siebie w s60 d5 185 też miałem niewielkie wibracje jakich nie uświadczyłem we wcześniejszych samochodach. Wymieniłem wszystkie 5 poduszek silnika to jest: górna, pod rozrządem, łącznik z przodu na dole i dwie najdroższe podciśnieniowe. Wszystko oryginalne volvo ( no te podciśnieniowe były corteco, ale corteco szło na pierwszy montaż) Łącznik był zerwany i przednia podciśnieniowa oklapnięta całkiem. Po wymianie całkiem co innego, wibracji nie czuć może jedynie bardzo bardzo delikatne mrowienie na kierownicy, ale to 5 cylindrów więc będzie takie delikatne odczucie :) Ogólnie jak dla mnie jeden z lepszych silników diesla. Oszczędny i dynamiczny. Wczoraj zatankowałem do pełna i średnia wyszła 7.3l/100km 40% trasa 60% miasto (duże). Polecam :)
  • Ciekawy byłby test jakiejś alfy (najlepiej 156 JTD), wszyscy mówią jakie to są awaryjne samochody, a większość nawet nie prowadziła alfy. 
  • taki można kupić za około 20tyś a ten model to też za tyle można... cena troche przesadzona o 1/3.. 
  • xc90 z silnikiem v8, marzy mi się, szkoda tylko że w volvie są automaty kiepskie, osobiście w s80 na manual nie narzekam. :)
  • mam ten sam model z navigacja i z zestawem audio na sluchawki dla 2/3 rzedu oraz el fotele, czujniki parkowania i vebasto...auto ma przejechane 220.000 kupilem go jak mial 170 dwa lata temu, servisuje tylko w ASO . Pali nie cale 8 l na trasie, w miescie okolo 10. skrzynia biegow jest perfect - trzeba tylko o nia dbac - wymieniac olej (plukac).naped jest na 4 kola i zalacza sie gdy ktores z przednich kol traci przyczepnosc. dla mnie wazne jest aby auto bylo bezpieczne i nastepne ktore kupie bedzie xc 60 lub nowiutenkie xc 90. auto jezdzi po norwegi (gdzie sa gorki i pagorki) od nowosci..jestem zadowolony . polecam
  • Ciesze się, że pojawiły się rownież testy aut z drugiej ręki. Myślę, że forma testowania samochodów używanych mogłaby być zbliżona do formy testów aut nowych. Zachar gdybyś chciał potestować BMW serii 1, 5D, 2009r. to daj znać. Jestem z Krakowa. Generalnie mam rzut beretem na ruczaj ;)
  • problemy ze skrzynia i drzenie mialy tylko auta wypuszczone przed 2005 auto mialo tak zwana chorobe dziecieca..po liftingu usunieto te niedociagniecia 
  • Proponuję test używanego Forda Rangera.
  • Zmielona przekładnia kątowa stąd brak napędu na tył. Wjechał by pod ośnieżoną górę..
  • Chyba panowie w warsztacie zapomnieli podłączyć tylnego mostu przy wymianie skrzyni biegów :) stąd problem z wjechaniem pod takie wzniesienie. Tak na marginesie bardzo ciekawy warsztat skoro po parametrach silnika a konkretnie ciśnienia paliwa metodą prób i błędów wymieniają wszystko po kolei. Niestety samo posiadanie komputera do diagnostyki nie zwalnia z myślenia i umiejętności interpretowania tego co pokazuje.
  • Gdybyś chciał przetestować kiedyś Seata Toledo II to mogę kiedyś udostępnić :P Co prawda ja najczęściej w Lublinie jestem ale zdarza mi się być w Krakowie czasem ;) 
  • Proszę o test Nissana Pathfindera III najlepiej 2.5 dci. Pozdrawiam :)
  • Świetna forma testu, chociaż lubię oglądać twoje testy nowych samochodów, ta forma o wiele lepiej mi przypada, oby tak dalej :) 
  • W rodzinie od dobrych lat xc90 d5 185 automat 6 biegowy. Prócz elementów eksploatacyjnych tarcze klocki łożyska oleje filtry nic. Spalanie średnie nigdy nie przekroczyło 10 litrów a volvo jest zdecydowanie większość czasu eksploatowane w mieście PŃ i nie nocą a w godzinach szczytu. W porównaniu do tego filmu silnik cisza. Automat płynnie przerzuca. Dzięki szóstce przy 2k rpm mamy jak dobrze pamiętam ok 110km/h (jak się mylę proszę poprawić mnie). Ogólnie auto stworzone na trasy- biorę pod uwagę przełożenia skrzyni. Jadąc spokojnie 70-80 na krajowce spalanie od 4.5 do 6 litrów w zależności od warunków. 140 od 7.5 do 9. Na pewno takie świetne spalanie średnie uzyskujemy dzięki webasto które dogrzewa silnik. Bardziej zwrócilbym uwagę na wykończenie wnetrza- nie jest to Audi z pewnością. Moim zdaniem auto godne polecenia, na pewno jedno z najbezpieczniejszych aut evermade- w stanach ihs nadal wykorzystuje xc90 przy testach najnowszych aut typu suv jeep. Co do przebiegu jaki mamy kupiliśmy mając ponad 80 aktualnie ok 120tys. Stąd może wynika zadowolenie. Fakt jest taki ze te auta potrafią mieć i 300 400 tyś. Warto sprawdzić przed sprzedażą. Ja autko polecam, zwłaszcza pewne. Spalanie przy takiej masie osmieszajace benzynowe osobowki (J.w. jest webasto). Pzdr
  • Polecam się z 4 letnią skodą roomster 1.2 tsi 86KM, 103 tyś przebieg, manual, klima, lepsze audio itp :) Ale to w Warszawie. Jestem do dyspozycji. Często z dwójką dzieci na pokładzie i szanowną koleżanką małżonką :) (nie do dyzpozycji :))
  • Przetestujcie Passata z tedeikiem;) Dlaczego to taka legenda jako używka. Może wreszcie to zrozumiem
  • Czy pojawią się testy innych aut używanych,sama formuła testu jest ok, czekam na więcej 
  • Panie Zacharze, może w ramach testu używanych samochodów, przeprowadzilibyście test Renault Twingo I ? Samochód tani i ciekawy jak na swoje lata, zainteresowałby pewnie niejednego, niekoniecznie młodego kierowcę, szukającego swojego pierwszego auta. Pozdrawiam
  • Jeżeli jest taka możliwość to proszę o test Hondy Civic Vii Sport 1.6 gdyż ostatnio zastanawia się nad zakupem
  • Proponuję test używanego Forda Rangera.
  • Zarówno warsztat jak i części muszą/powinny być z najwyższej półki,i nie myślę tu wcale o oryginałach czy ASO. Zasadniczo powinno się też wcześniej przed zakupem zorientować co jest dostępne i kto jest dostępny w naszej okolicy.I to jest raz.I to się tylko opłaca,mając do czynienia z samochodami a nie wyrobami samochodopodobnymi czy tzw dojeżdżaczami.Rzecz druga,to wg mnie hałas tego samochodu absolutnie go dyskwalifikuje,gdyby to było mało to pseudo napęd na 4 koła .To po prostu nie działa. To jest tylko chwyt marketingowców w celu zwiększenia sprzedaży. Że niby taki samochód oferuje więcej bo ma MOŻLIWOŚĆ AWD, ale jak widać w praktyce to nie działa. Pod właśnie tą góreczkę stały napęd AWD poradził by sobie bez problemu,natomiast dołączenie tyłu w momencie kiedy przód już stoi i się ślizga - to nawet nie jest żart,to po prostu żenada. Szkoda tylko że tak wielu ludzi daje się na to nabierać,nie wiedzieć czemu. Do tego to potworne spalanie,jak na diesla to jakaś masakra. Mam STAŁE AWD ,silnik 2.5 l benzyna,i bez problemu mieszczę się od 7.5 do 10l max. Do tego przyjemny bulgot silnika a nie trzaski walącego się mostu.Cóż,całego świata nie zmienię. A nawet powiem iż mam to głęboko.Ci którzy kupują AWD bez AWD,z możliwościami terenowymi kończącymi się na tym De. mam nadzieję że chociaż wiedzą co tak naprawdę mają,no i czego mogą się spodziewać ,np na zakrętach.
  • Po obejrzeniu testu nasuwa mi się taka puent: jak Cie nie stać na luksus, to nie szukaj go na siłę, bo Ci wyjdzie bokiem... Kupując powyższe Volvo za 30 tyś zł dostajemy coś co kiedyś było Volvem, a teraz jest rozklekotanym, rozlatującym się jego wspomnieniem. Jedynym rozwiązaniem, aby doprowadzić to auto do stanu gwarantującego bezawaryjność jest rozebranie go na części i dokonanie odbudowa. Jeżeli coś kiedyś kosztowało X, a my po latach kupujemy go za 20% tego X to oznacza, że właśnie tyle z niego zostało. Lepiej kupić zwyklejszy, przeciętny samochód o wiele młodszy, o wiele mniej skomplikowany, który zdecydowanie lepiej sprawdzi się jako pewny środek transportu, niż ten "wypas" za małe pieniądze, który nadaje się jedynie jako przydomowa ozdoba. Oczywiście można się ze mną nie zgodzić, ale gwarantuję że po zakupie podobnego auta i miesiącach spędzonych w warsztacie, włożeniu w niego kwoty przewyższającej jego wartość stwierdzicie, że w życiu warto kierować się rozsądkiem. Pozdrawiam
  • Fajny test,w końcu coś swojego :)Też chciał bym coś więcej o wnętrzu,tapicerka,jakość materiałów itp
  • Bardzo fajny pomysł z testami samochodów używanych. Większość ludzi rozglądając się za autem, bierze pod uwagę jednak auto używane, powód jest oczywisty. Bardzo sobie cenie Zachar Twoje testy, sposób w jaki je przeprowadzasz, porównania jakości wykonania, wyposażenia,wyciszenia, miejsca z przódu/z tyłu uwzględniając Twój wzrost, widoczność itd. Mając taką praktykę w testach aut nowych myślę, że testy aut używanych będą jak najbardziej obiektywne, oraz znając ich nowsze odpowiedniki będzie można trafnie ocenić postęp w tworzeniu nowych modeli danej marki.Ze swojej strony chciałbym zobaczyć testy klasy średniej typu Audi A6 C6/ Mercedes W211/ BMW e60, oraz klasy wyższej: Mercedes W220/ Audi A8 D2/3, BMW 7 E65.pozdrawiam ;)
  • A może test używanego BMW e39 530i z 2001-2003 :D
  • Kilka uwag jako właściciel tego samego modelu, ale w benzynie: 1) napęd 4x4 nazywa się haldex i nie jest stały tylko dołącza się w momencie poślizgu - w testowanym samochodzie po prostu nie działał; 2) przy prędkości do 100km/h w środku cisza można rozmawiać półgłosem; 3) do targania przyczep to musi być auto z prawdziwym mostem i na ramie, a nie na podwoziu samonośnym, tutaj mamy delikatny haldex i jeszcze w automacie - najlepsze pod tym względem amerykańce
  • Dziękuje za test. Wiele cennych informacji: moduł do haka, oryginalne częsci. Brakowało mi informacji o przestrzeni bagażowej po rozłożeniu 2 tylnych siedzeń. Fajnie było by włożyć jedną lub dwie walizki o znanej pojemności i wymiarach dla zobrazowania efektu.Pozdrawiam,Sebastian 
  • Przetestuj BMW serii 5 E39 lub serii 3 E46 z silnikiem diesla lub benzynowym. 
  • To auto wali się jak domy w Afganistanie. Gdyby moje auta tak się psuły to już dawno zrzucił bym je z klifu albo zlecił wprasowanie w mur po uprzednim wykupieniu AC. Ja nie wiem, może jestem jakiś inny ale właściciel tego auta mówi tak po prostu spokojnie o tych wszystkich usterkach o tym jak miał zpieprzone wakacje przez to auto. O tym, że nigdy nie wiadomo czy dojedziesz do celu. A na koniec mówi, że kupił by jeszcze raz. I to jest normalne? To ja chyba na innym świecie żyję. To ma być dobre auto? Ludzie kupują takie auta, ładują hajs i uznają, że tak po prostu ma być? No to ja się nie dziwię, że motoryzacja idzie w takim kierunku a nie innym. To ja nie chcę wiedzieć jakie jest złe i awaryjne auto. A nie czekaj wiem, u mnie w rodzinie BMW-chy w 2.0 dieslu jeżdżą. :P A posiadałem i posiadam auta z większymi przebiegami i nie wyobrażam sobie stanąc w trasie. A na koniec policzcie sobie czy nie wyszło by taniej kupić wersję z benzyną (bo są tańsze na rynku wtórnym) i nie wydawać tyle tysięcy na naprawy. Ale spalać nieco więcej i mieć przyjemnośc z jazdy.
  • Przydałby się skrupulatny test bmw e60 z motorem 2.0d. Z testem spalania. Pozdrawiam 
  • Test świetny, jedynie co bym zmienił/dodał to aktualne ceny danego samochodu w postaci jakiejś grafiki na końcu filmu.Ja proponuję do testu samochód przez wielu gardzony, a mianowicie Renaul Thalia. Jeżeli jesteście zainteresowani chętnie udostępnię swoją.
  • Jest dobrze ! tylko więcej szczegółów jeśli chodzi o eksploatacje i wydatki ,Proszę o XC70 z manualem 
  • Bardzo podoba mi się seria testów aut używanych. Z chęcią jednak zobaczyłbym co masz do powiedzenia zarówno Ty jak i właściciele takich aut jak Passat B5 Vectra C Octavia Mondeo mk3 czy z nieco wyższej półki E46. Niby są to auta pospolite i jest ich mnóstwo na naszych drogach, a co za tym idzie i mnóstwo opinii, ale ciężko o obiektywizm właścicieli tych samochodów, bo większość z nich wpatrzona jest jak w jeżdżące ideały, a Twoje oko na pewno wychwyci wady co spowoduje, że przeciętny Kowalski, który rozważa zakup takiego pospolitego auta będzie wiedział co tak naprawdę jest wadami tychże pojazdów, bo o zaletach to wszyscy już wiedzą zazwyczaj.PS. Zachar zdradzisz wykonawcę oraz tytuł utworu, który leci na zakończenie filmu? :)
  • Jeśli szukasz czegoś więcej, zobacz opony oceny.