uzywany-sprzet.pl - Co sprawdzić przy zakupie używanego motocykla - Faza Rhazz`a odc. 2


Co sprawdzić przy zakupie używanego motocykla - Faza Rhazz`a odc. 2


(od) : Rhaz z | dział/obszar: Autos & Vehicles | czas w sekundach 16:12 | odwiedziny, zainteresowanie: 103913 |
Wasza ocena w skali do 5: 4.8257575 | Zobacz tu też:: http://sdic.pl/.

Polecam wam też: komentarze bardzo ciekawe na temat.

Komentuj:


  • Mamy pierwsze pytania:1. Łańcuch, który ma luz w poziomie świadczy o tym że już ma swój przebieg i należy go obserwować podciągnąć w najbardziej wyciągniętym miejscu oraz dobrze smarować2. Ślizgające się sprzęgło objawia się tym, iż w momencie wrzucenia biegu i puszczenia sprzęgła - dajemy gazu, obroty się zwiększają natomiast nie czujemy że motocykl "ciągnie"
  • jak chcesz idealny motocykl to idz kurwa do sklepu. jak by mi ktos podszedl do 16 letniego motocyklu z takimi testami to bym go wysmial
  • ja polecam rozpocząć oglądanie motocykla od tabliczki przy główce ramy, czy jest oryginalna i czy z "papierami" się zgadza...
  • dzieki wielkie Rhaz, dzisiaj jade ogladac swoje pierwsze moto, staram sie nie ekscytowac i podejsc do tego ze spokojem, a ten film mi na pewno pomoze w ogledzinach :) 
  • uwielbiam motoryzacje znam śie na tym
  • Mam taka samą oponę w bandicie z przodu :P
  • Nie koniecznie zarysowania na boku lusterek świadczą o szlifie. Trzeba mieć świadomość że większość ludzi trzyma motocykl w ciasnym garażu i niekiedy wyprowadzając po prostu przyciera się lusterko o mur ;)Tarcze w motocyklach pod względem zużycia przeważnie są ok, bardziej trzeba się przypatrzyć przy jeździe testowej czy kierownica nie wibruje przy hamowaniu. Jeżeli tak to prawdopodobnie tarcza jest krzywa ;)
  • Świetny filmik, powiedziałeś konkretnie co należy i na co zwracać uwagę. :) Łap Suba, Lewa! 
  • odpryski w 02 rok rzecz normalna przy 200 km komar odbija lakier amory ci nie tszymia pod załupkiem mam asfalt i co ?ale ogolnie oki
  • pierdolisz głupoty zaczynasz oględziny od wizualnych rzeczy, to stanowi o twoim profesjonalizmie!!! Po za tym po co mówisz że jedziesz kupić motocykl ale go nie chcesz kupić, a jak motocykl jest w dobrym stanie to też takiego idiotę strugasz. A klocki hamulcowe nie wyznacza się według wartości im droższe tym lepsze. Tak w ogóle to widzę że naczytałeś się bzdur na forach i pieprzysz 3 po trzy. Zębatka jak najbardziej szpiczasta słyszysz siebie, napisz że ma być ostra jak żyletka:-) Wracam do sedna sprawy w pierwszej kolejności sprawdza się poziom oleju w silniku i odpala się silnik jak silnik jest sprawny technicznie można przystąpić do innych czynności. W twoim wypadku widać że kupujesz motocykl oczami, nic się nie znasz 14 minut gadania i dopiero silnik startujesz. Ile tego silnika posłuchałeś 20 sekund nawet się nie rozgrzał haha. W twoim fzs słychać kosz sprzęgłowy . I głośny wydech , a może by go tak szmatką przytkać posłuchać silnika lepiej ? Szkoda słów nic konkretnego i mądrego nie powiedziałeś. A jeśli chodzi zaś o rzeczy eksploatacyjne to normalne to jest ze się zużywają.
  • Taki cwaniak a kupił bite moto 
  • Zawsze znajda sie tacy co sie czepia szczegolow. Ogolnie ok.Przed laty wyrobilem sobie w krotkim czasie dobra renome sprowadzajac do Polski motocykle zakupione w Niemczech bezposrednio od ich wlascicieli. Mile wspominam tamte czasy kiedy mialem na codzien do czynienia z moja pasja, a do tego jeszcze mozna bylo cos na tym zarobic. Stan sprowadzonych przeze mnie motocykli sprawial ze ich nabywcy w krotkim czasie wracali do mnie przyprowadzajac kolejnych zainteresowanych kupnem moto. Jednak w naszym pieknym kraju seksu i biznesu nie ma mozliwosci aby zbyt dlugo tak funkcjonowac wiec trzeba bylo zmienic branze, brak slow.Jak ktos planuje troche wiecej kasy zainwestowac w motocykl to moze warto poszukac oferty prywatnego sprzedawcy za Odra i wybrac sie po niego osobiscie. Pzdr
  • dzięki za filmik LWG
  • Kolejny dobry film.Warto dodać, iż po wizycie u sprzedającego sprawdzamy temperaturę silnika. Jeśli jest ciepły, to nic tu po nas. Jeśli jest zimny, to ewentualne problemy z rozruchem powinny wyjść właśnie wtedy.Brak innych uwag :)
  • skoro jezdzisz po 15- 20 tys na rok to opona ma ci wytrzymac 40 tys kilometrow bbuuuaaahahahahahahahahah dobry jestes hahahhaah
  • super bardzo pomocny filmik wielkie dzięki ...
  • Array
  • Mart Poll hejterku widzę że masz pojęcie kup motor z pełnym stanem oleju i spawaną ramą u pana Tadzia w szopie...tyle mojego komentarza a gość ma rację bo samochód po dzwonie Cię nie zabije a moto tak jeśli wiesz o czym mówię...no chyba że chcesz litrową kawe kupić z super silnikiem i spawaną ramą...na wsi u siebie poszpanujesz byle tylko 60km/h nie przekraczać...
  • Dużo łatwiej kupić stare zadbane auto niż stary zadbany motor. Motocykliści zwykle kupują sobie sprzęt nie do spokojnego przemieszczania się z punktu A do punktu B lecz dla zabawy typu wyścigi, palenie gumy itp
  • zębatka nie powinna być spiczasta....
  • potrzebuje pomocy Chcę kupić za pare dni motor ale nie stać mnie na rejstrację a jeździć chcę do okresu wyrejstrowania przez poprzedniego właściciela w ciągu miesiąca, i pytanie czy moge trzymać motor w garażu niezarejstrowany, bez żadnych konsekwencji oczywiście nie będe jeździł na zimą 
  • Wielki szacun. Bardzo wyczerpujący poradnik. Leci SUB!
  • ale smęty gada mówi tak jak by kupował moto z salonu nie ma idealnego uzywanego moto zawsze co sie znajdzie
  • Super film mam nadzieję że przy da się w najbliższym czasie . Pozdrawiam ;)
  • Nie to żebym się czepiał ale przednia opona wygląda jakby była odwrotnie założona.
  • Kupiłem nie dawno praktycznie "nowego" siedmioletniego litrowego fazera z przebiegiem 4600 mil. Pierwszy właściciel etc. za pieniądze mniejsze niż ściuchane motocykle w polsce z tego samego roku. Da się i to jest realne tylko nie w polsce. W krajach bogatych jak Norwegia, Niemcy, UK, Francja są ludzie którzy kupują motocykl jako dodatek do swojego życia - bo ich stać. W polsce motocykl jak już jest to ma być młody, tani i z małym przebiegiem, no i służy głównie do dojeżdżania do roboty i zapierdalania na każdą imprezę żeby się popisać. Lub nawijaniu bezsensownych kilometrów żeby się na forum popisać.W dużym skrócie nie kupujcie motocykli używanych w polsce bo na więcej niż 90% to picowany sztrucel z cofniętym licznikiem od koleżków którzy latami nawieźli tego tysiące na lawetach ze szrotowych komisów z francji, niemiec czy włoch. Strzała!!!
  • za duzo cięc
  • W sumie po tych 11 latach to się to wszystko wie ;) Ale Filmik spoko :) Tylko te przejściówki ze ściemnianiem pomiędzy zdaniami są wkurzające! Pomyśl albo krótsze albo w ogóle coś innego, bo to pogarsza jak dla mnie odbiór ciekawych rzeczy/informacji...
  • dzięki przydatny film, napewno sie przyda 
  • Dzięki Stary za rady Pozdro
  • Jeśli szukasz czegoś więcej, zobacz i sam oceń czy ciekawe.