uzywany-sprzet.pl - Używany Mercedes klasy E W210 - Zobacz, na co zwrócić uwagę podczas zakupu!


Używany Mercedes klasy E W210 - Zobacz, na co zwrócić uwagę podczas zakupu!


(od) : Auto Świat | dział/obszar: Autos & Vehicles | czas w sekundach 06:42 | odwiedziny, zainteresowanie: 149007 |
Wasza ocena w skali do 5: 4.309091 | Zobacz tu też:: brak powiązanych informacji.

Polecam wam też: komentarze bardzo ciekawe na temat.

Komentuj:


  • w124 zabezpieczony przed korozją hahahahaha
  • Dokładnie jak opisujesz , w 210 w 203 jest dobrym wyborem ,z tym ,że indywidualna konserwacja nadwozia i profili zamkniętych to sukces dla długiej i bez awaryjnej eksploatacji z oferowanych silników polecam wszystkie jednostki DCI 2148 cm143 KM i manualna skrzynią biegów , 500 tys/km to pikuś dla tego modelu .Do 130km/h na trasie potrafi spalić do 4,5-4,7 l ON/100km miasto od 7,1 do 10 l /100km.uważam ze ta marka to dobry wybór i bez awaryjny pojazd na długie podróże .
  • Śmigałem W210 3.0 TD 177KM :D Cudo elastyczność, auto prowadzi się fajnie, jest ciężkie a nie wydaje się takie ;) Świetnie się trzyma drogi ;) mrugnąłem okiem, patrze a już 150 km/h na blacie ;)
  • lubię ten statek zaczynałem od c klasy teraz mam e w 210 awantgarde 2.7 automat komfort jazdy wspaniały czesci niedrogie(mercedes liczy sobie słono za pierdoły typu lusterka czujniki emblematy. Zawraca w miejscu przestrzeńi jest ogrom bajki :) spalanie agregatu od 13 l wg wsk. komp. po nagrzaniu 6,2l sprawdzałem w trasie wielokrotnie i niewrazliwy na obciażenie jak ciepły. Oszust w predkości wydaje się że mamy 50 a jest 70 100 nalatuje że nie wiesz kiedy. Mój nie ma problemu z korozją na nadwoziu ale pod spodem jest jej sporo, zabezpieczę przed zimą i po sprawie. Nie polecam ani nie zachwalam. Następny będzie albo ML albo w 140 5.0
  • Mam w Mercedesie (nie W210) benzynowy silnik 3.2 wszyscy łącznie z serwisem odradzali mi montaż lpg...tyle, że jeżdżę już na gazie 6 lat, zrobiłem 215 tys. km. (w tej chwili stan licznika 395 000 )Silniki Mercedesa lubią gaz, nie lubią jak go ktoś po partacku montuje. Pozdrawiam. Aha, do wszystkich hejterów lpg- Tak jeżdżę na gazie bo mnie nie stać na ropę, Pozdrawiam.
  • siostra ma a 160 ten to się pierd... cały czas elektryka to porażka. Tego więc nie polecam mimo że ogromnie dynamiczny i mało pali. Jej jest zagazowany i pali gazu 7 litrów. Instalacja stag i z nią problemów nie ma tylko elektryka ;przeraża. Drzwi zamyka otwiera kiedy chce, zatankowac chcesz nie otwiera klapki, wymiana samej żarówki dla kobiety na trasie niewykonalne!, Trzeba zdjąć przedni zderzak i wyjąć lampę.... z tym modelem się nie popisali ale może tylko ona tak ma heh
  • wypowiadał sie gangsta z pruszkowa
  • W203 2005 automat 1.8 komressor oryginał garazowany iglą baz malowania zaczął gnić od klapy 
  • Z tą rdzą to jest różnie ja mam w210 z 1998 roku, nie ma na nim ani grama rdzy, a np na w210 z 2000-2002 roku nie ma już progów i nadkoli. Polecam wersję z lat 1995-1998r przed liftingiem ponieważ mniej rdzewieją niż wersję po liftingu z lat 1999-2002. Pozdrawiam
  • A mi sie podobało . Sam jestem zainteresowany Mietkiem W210, a ten koleś fajnie wszystko opowiedział. To czego sie bałem to juz nie musze ;) A ze nie jest najladniejszy to juz nie jego wina. Pozdro dla redaktorka :D
  • - REDAKTOR .. zakazana morda na maxa - pasuje do komentowania ustawek stadionowych i bijatyk - a nie prowadzenia programu o autach
  • Dzięki okularom nie widać ,że czyta
  • i jak tam? zlowiles okulara?
  • 4:41 samolot:D
  • - REDAKTOR powinien , bardziej pasuje do filmikow o KIBOLACH USTAWKACH - by pasowal - a nie do testowania aut
  • stary ale to dramat bo trzeba konserwować jak poloneza
  • wyglada prostacko
  • Posiadam W124 i W210 na czym polegają różnice ? W124 faktycznie jest niezawodny 8 lat jazdy i wymianie uległy tylko gumy drążka reakcyjnego i amortyzatory tylne natomiast jeśli idzie o W210 hmm robiłem już całe zawieszenie tylne i co trochę sypie się elektronika to sterownik świec to przepływomierz,pompa paliwowa wysokiego ciśnienia.Jednak jeśli idzie o komfort jazdy W210 kładzie na łopatki W124 to jedyna ale zarazem główna zaleta tego samochodu.Z korozją można sobie poradzić
  • Noo MacPherson na pewno nie wpadł bo W210 go nie ma. Poza tym, jak się dba, tak się ma - a w W210 o blachę trzeba dbać i konserwować.
  • i co w tym takiego dziwnego ze w okularach? niech se bedzie i w pizamie nawet jak mu wygodnie
  • ochydny ten redaktor zakazana morda
  • Mam takie wrażenie że on czyta z kartki.
  • fakt ale jaka jazda z porównaniem do poldka :)))
  • Przydatne,Dziękuje za Uploud.
  • kolejny debil, który po wyglądzie ocenia :)
  • Małe ogniska ? koledze mcpherson wpadl do srodka w w210 bo kielich byl zgnity ...
  • redaktor mowi sama prawde i nie mowcie ze sie myli co do cdi i gazu to sama prawda i nie mow ze ty nie masz problemu z cdi ale on nie mowi o tobie tylko ogulnikowo a tak pozatym piekne auto ale to juz nie to co 124
  • @mrdamaz CDI dostępne były już od 98 roku, wiem bo sam miałem, to raz! A dwa, co do wytrzymałości to zgadzam się, jak sie dba to sie ma;)
  • pewnie na meczu był dzień wcześniej
  • Kazdy dziennikarz wie, ze nie wystepuje sie przed kamera w okularach przeciwslonecznych!
  • Od 99 roku wprowadzono CDI a nie od 98 to raz a dwa CDI również wytrzymałe motory jak się o nie dba:)
  • ale gęba o0 nie mówiąc o dykcji ;) żałosne
  • Pompe paliwa lukasa w 210 mozna wymienic na boscha bez zadnej elektroniki .
  • on pasuje do komentowania walk mma lub ustawek a nie aut:-)
  • ja mam merola okularnika 2,2 w ropie spalanie 6 litrów jak sie poządnie depnie to 7 max.pieknie sie prezentuje w biały kolorze polecam bo autko zajebiste.Tylko auto nie jest do małolatów w kapturach i czapkach.Jesli chcesz sie wozić po mału spokojnie a elegancko to polecam okularnika
  • fajnie ma skorodowane ranty nadkoli
  • koleś gada jakby wiedział o czym
  • on pasuje tym wygladem do komentowania walk mma a nie aut :-)
  • W210 nie posiada MCphersona tylko zawieszenie dwu wahaczowe ze sprężyną osadzoną w gnieździe i oddzielnym amortyzatorem jeśli coś się urwało to podejrzewam że górne gniazdo sprężyny jest to częsta usterka W210.Pozdrawiam.
  • Elo. Fajny łysol :) Lepszy od tych drewien tvn turbo. Miecio daje rade ale tylko 300td:)
  • Wtryskiwaczke cdi wytrzymuja 1.5mil km,Wiec jesli wtryskiwacze zaczynaja lac to sami sobie odpowiedzcie jakie maja przebiegi.
  • Główną chorobą w W210 z silnikiem CDI jest automatyczna skrzynia biegów 722.6 po 180 tys.km psuje się czujnik obrotów biegu 3.Czujnik ten jest na stałe zamontowany na płycie sterującej w skrzyni.Koszt płyty w serwisie to około 700 zł nie wiem ile kosztuje wymiana bo sam ją wymieniałem do tego trzeba doliczyć uszczelkę 40 zł filtr oleju 70 zł i gniazdo sterowania 24 zł.Ps.jeśli masz to auto bez dokumentacji serwisowej nigdy nie wymieniaj całego oleju skrzyni tyklo 1/2 .bo po 2000 km padnie.
  • a na co ci
  • Pole mit Brille was fürn witz
  • Bardzo fajny ten filmik. A samochodzik z filmiku chętnie bym kupił :)
  • Zapraszam na filmik do mnie troszkę więcej tam pokazane niż tutaj, cieszę się że sprzedałem, tęsknie za w124 mialem ich kilka> Benzyniaki i diesle, ostatnim moim 124 byl c124 300 12v 180 km.. obecnie mam w211 i dla mnie jest to połaczenie wszystkiego dobrego z w124 i tego co 124 nie miał.. w210 odejdzie w niepamięć a w124 zostanie jeszcze dlugo w pamięci.. Ojciec miał 124 z 89 roku jak mialem 7 latek.. zakochalem sie wtedy w tym aucie obecnie mam 26 i płaczę w poduszke ze nie mam juz 124 coupe
  • wiesz nie jestem mechanikiem pisze to co on mi mowil w210 nie mialem nigdy :)
  • W przed-liftingowych autach na każdym rynku trzeba było dopłacać za klimatyzację .
  • Jeśli szukasz czegoś więcej, zobacz oferty pracy krawiectwo.