uzywany-sprzet.pl - Używany Volkswagen Golf IV 1997-2003 - typowe usterki #3


Używany Volkswagen Golf IV 1997-2003 - typowe usterki #3


(od) : AutoVloger | dział/obszar: Autos & Vehicles | czas w sekundach 07:01 | odwiedziny, zainteresowanie: 42173 |
Wasza ocena w skali do 5: 4.478261 | Zobacz tu też:: rośliny trujące.

Polecam wam też: komentarze bardzo ciekawe na temat.

Komentuj:


  • VW Golf to perełka z lat 90 :D
  • Silnik 1.8 T jest silnikiem awaryjnym pękająca głowica, obudowa skrzyni biegów jest bolączką Bory ,w Golfie lubi peknąć dzwignia sprzegła , nowa fabrycznie jest poprawiona:) Disel SDI lub TDI 90 KM. Znalezienie egzemplarza bezwypadkowego to szukanie igły w stoga siana :) pzdr.
  • Mam golfa 4 1.4 16v z 2002 roku i jest kompletnie bezawaryjny ;d
  • Kupiłem golfa 4 2003r 2,0 benzynka manual i nasłuchałem się o Skrzyniach biegów (zerwane nity zablokowane koła itd) Auto jest w dobrej kondycji i nie ma się do czego przyczepić, ale sen z powiek spędza mi skrzynia biegów. Na biegu jałowym delikatnie słychać skrzynie po wciśnięciu sprzęgła ustaje, nie jest to wycie czy głośny dźwięk ale po puszczeniu sprzęgła słychać delikatnie skrzynie i nie wiem czy powinienem się tym martwić?Pozdrawiam
  • mam golfa 4 piękne cacko 1.9 tdi mam 5 lat a jeszcze nic się nie popsuło
  • ja mam Mk2 z przebiegem 600000km i nadal działa
  • thank you the see you
  • Kupienie sprawnego, niepowypadkowego golfa 4 graniczy z cudem. Samochód jak każdy inny nie rozumiem tej fascynacji niektórych osób tym samochodem.
  • Osobiscie nie polecam tego auta szczegolnie sprowadzanych egzeplarzy w dieslu, ja mialem 1.9TDI 105km z 2004 kombi ten samochod to skarbonka bez dna cena czesci w aso masakryczna ja sprzedalem padline po 3 miesiacach wsadzajac 4tys zl sprzedalem i po miesiacu koles dzwoni i mowi ze padly pompowtryskiwacze kosztowalo go to 2tys i z tego co wiem niedlugo po naprawie tez sprzedal, nie mowie ze mozna trafic zadbany egzeplarz ale na pewno nie z importu
  • Ja mam 1,6 SR,już 4 lata z silnikiem nic,tylko zawieszenie ale to norma na naszych drogach 
  • Chłopiec , który to opowiada - nie wie , o czym mówi- np. - twierdzenie , że skrzynie pękają , a w 1.4 16v zapychają sie odmy - jest tak prawdziwe , jak to , że w Ameryce biją murzynów , a w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody .Jak już chce się wypowiadać , to dobrze jest cokolwiek wiedzieć . Obudowy skrzyni biegów nie pękają , bo są za słabe , ale dlatego , że w pewnej partii skrzyń ( niewielka ilość )- zastosowano do połączenia wieńca koła talerzowego z mechanizmem różnicowym nity o nieodpowiedniej plasyczności wada materiałowa -powodująca odpadanie główki nita i jego dostanie sie między zęby kół i ich zablokowanie a w konsekwencji pekniecie obudowy .VW zna temat i sprawę szybko poprawiono . Odma w silniku 1.4 nie zapycha się samoczynnie bez powodu - dotyczy to zresztą wszystkich aut , nie tylko VW ,a wyłącznie podczas specyficznej eksploatacji na krótkich dystansach w niskich temperaturach . Czyszczenie okresowe odmy to zwykła czynnosć obsługowa , tak jak okresowa wymiana oleju w skrzyni biegów - mimo , że producent samochodów nie umieścił tego w instrukcji serwisowej . Takie rzeczy trzeba wiedzieć , a nie tylko pokazywać na filmiku , jak się zmienia biegi podczas jazdy Golfem i plecie głupstwa !
  • my car :D
  • Ale pieprzy!
  • gosc totalnie sie nie zna na zeczy jesli chodzi o drzwi to nie centralny ale dokladniej mikrostyki jesli chodzi o skrzynie to nie jest za slaba ale scinanie nitow
  • Od 13 lat jestem posiadaczem salonowego golfa 1.4 16V i nie mam najmniejszych problemów z eksploatacją. W obecnej chwili przejechałem nim 120.500km , auto serwisuję do tej pory i jeśli będę zmuszony go sprzedać to z naprawdę ciężkim sercem.
  • golf to padlina
  • Jeśli szukasz czegoś więcej, zobacz i sam oceń czy ciekawe.