uzywany-sprzet.pl - Używane BMW Serii E36 1990-2000 - typowe usterki #7


Używane BMW Serii E36 1990-2000 - typowe usterki #7


(od) : AutoVloger | dział/obszar: Autos & Vehicles | czas w sekundach 07:43 | odwiedziny, zainteresowanie: 29505 |
Wasza ocena w skali do 5: 4.3394494 | Zobacz tu też:: brak powiązanych informacji.

Polecam wam też: komentarze bardzo ciekawe na temat.

Komentuj:


  • mam 1.8 is z 93r jeżdżę nim 4 lata bez żadnej awarii
  • Generalnie wszystkie silniki BMW byly udane oprocz 318td 90km bo duzo palil i byl wadliwy.Silnik 1.6 stosunkowo trwala jednostka,malo awaryjna,1.8-115km bardzo dobry trwaly ,1.8 is duza moc 140km -srednie spalanie 7.5litra fajny silnik i super kompromis ze spalaniem,legendarny 2.0 bardzo udany-przebieg rzedu 600tys nie jest mu straszny.325 -rasowy kon 328 to samo.
  • ale powiedz tez o najlepszych silnikach bmw bo najlepsze to są oczywiście benzynowe 2.0 l 150 koni i w e36 i w e46 
  • zbieznosc widze prosta kiera xD
  • e36 i korozja?? progi spokojnie zrobimy podobnie reszta :) w tym modelu nie patrzy się na takie pierdoły...patrzymy natomiast na gródż która koroduje nagminnie a tego już tak łatwo nie zrobimy...i na tył auta szczególnie z mocniejszymi silnikami - latanie bokiem i palenie kapci czyli to co BMW KOCHA może spowodować ODDZIELENIE się karoserii od zespołu napędowego :) co ujrzymy przez bagażnik :) 
  • akualnie polecam 2.0td 116 lub 136 udane silniki i spalanko super w wersjach e46
  • mi BMW e36 NIESTETY kojarzy się tylko z tym E36 1.6 ///M-Power LPG 
  • Co do is to też tak słyszałem i to nie raz, ja mam is z 97r w gołej benzynie, chodzi zdrowo i idzie jak marzenie. Na szczęście też jest wiatrak elektryczny :)
  • ja posiadam BMW e36 318is i jestem bardzo zadowolony :D 
  • Gościu pojęcia to ty za bardzo nie masz. Szacunek , że masz jaja w ogóle działać i robić te filmiki ale polecam Ci omijać publikowanie tematów o których nie masz pojęcia.
  • a w niemczech nie ma rozbitych aut
  • Polecam zrobić ZBIEŻNOŚĆ :) ile czasu można skręcać w lewo? XD
  • Wałki rozrządu wycierały się tylko w silnikach m40 (1.6 i 1.8), a 1.8is był dużo mniej awaryjnym silnikiem. Ale ogólnie materiał na plus.
  • Co Ty wiesz o 1.8is? 
  • W 316i '90r-'93r pasek się nie urywa, pierwsze słyszę (chyba że ktoś nie wymienia, to inna sprawa), w 316i >94r. jest już łańcuch, 318is to dobry silnik i wałki się nie wycierają w tym silniku tylko w silnikach 1.6i i 1.8i '90r-'93r.Mam E36 316i 93r, przebieg 265tys (autentyczny), samochód bezwypadkowy, bez jakiejkolwiek korozji i bez jakiejkolwiek awarii przez ostatnie 21 lat (chyba że wymiana klocków, tarcz, szczęk, płynów, filtrów i innych materiałów eksploatacyjnych to są jakieś awarie). Najpoważniejsza wymiana była wymiana dźwigni zaworowych bo klawiatura po 250tys km głośno już pracowała, koszt 300zł, robocizna 0zł i autko znowu cyka jak szwajcarski zegarek. Samochód wygląda jak nowy, za sprawą odpowiedniej jakości materiałów użytych do jego budowy, nie tak jak teraz (sztab inżynierów planujących awarie poszczególnych podzespołów). Aktualnie stoi w suchym garażu i robi 2000km rocznie w słoneczne dni :) Żal sprzedawać za marne grosze, tym bardziej że to ostatnie tak udane BMW w historii tej marki.Pozdrawiam PRAWDZIWYCH fanów marki.
  • Który rok tej która jedziesz?Straszny parch...
  • Fajny kanał i kolega z Lublina, więc sub leci :)
  • Miałem BMW e34 tds i jak sprzedawałem to miało 830 000 km Jedyne co było trzeba zrobić to uszczelnienie pompy wtryskowej . Teraz mam e36 1,8 tds i jakoś nie narzekam . JAK DBASZ TAK JEDZIESZ !!! Podstawową wadą auta jest właściciel idiota , tds nie jest silnikiem idiotoodpornym. Do 1,8 tds polecam chip od bagora , wtedy autko nabiera wigoru.
  • zrób test e30 :) 
  • Zrób test Audi 80 B4.
  • Jedziesz prosto a kierownicę trzymasz skręconą w lewo? Nie kupię :)
  • a może coś o e39 ? 
  • 1.8 is i wytarte wałki pierwsze słysze :D jeden z najlepszych silników chodzi lepiej od 2.0 150koni a pali mniej. Ciekawe czemu zastąpili go wadliwym valvetronikiem w E46.
  • Do testów mogłeś wziąć jakąś zadbaną e36 a nie dojechany egzemplarz. I najmniej awaryjnym silnikiem jest m50b25/b20 z żeliwnym blokiem. Kiepsko,kiepsko :)
  • 1,8 is 7 lat i zero klopotow!!!!!! auto po przebuciu 400 tys dalej jezdzi nie spala oleju jest ok, raczej nie slyszalem zeby kto narzekał 
  • *jeżdżą dalej ;)
  • 2,5 tds masakra
  • bmw to złom miałeme e46 1.8 benzyna wadliwy samochod sprowadzony był a psuł się czensto ale starsze modele jak e36 ok tylko żeby nie był bity .
  • 1. e36 nie jest żadnym klasykiem więc nie można jej wyglądu porównywać do e30.2. silniki M40 czy M43 wcale nie są aż tak awaryjne - już znaczenie bardziej awaryjne są właśnie TDS.3. jeśli chodzi o układ kierowniczy to sprawdź sobie ustawienie zbieżności - kierownica jest źle ustawiona podczas jazdy na wprost. Wspomaganie w e36 najczęściej huczy ze wzgl. na zły naciąg paska pompy.4. buczący dyfer wcale nie jest tak częsty w 36. Znacznie częstsze są huczące łożyska tylne. Wymiana dyfra na sprawny to koszt około 100zł - więc nie powala...5. korozja to nie kolejny problem e36 - to jest GŁÓWNY problem w e36 - tam rdzewieje praktycznie wszystko począwszy od tylnego pasa poprzez progi a na przednich błotnikach kończąc,6. e36 nie ma czegoś takiego jak MATA FOTELA KIEROWCY. To byłby zbędny element ze względu na fakt iż do prowadzenia auta kierowca jest potrzebny zawsze. Jest za to MATA FOTELA PASAŻERA która wpływa na uruchomienie poduchy pasażera podczas wypadku. Najczęściej winę za to ponosi przerwany obwód owej maty - rzadziej właśnie styki.7. nie wspomniałeś w ogóle o bolączkach w elektryce, o przecierającej się tapicerce, o pękających sprężynach tylnych, o urywających się osłonach tarcz hamulcowych przednich, o padających przednich wahaczach itd itd....Ogólnie materiał oceniam na 3. Trochę wiedzy masz o BMW, ale jest to wiedza głównie zaczerpnięta z gazet motoryzacyjnych lub internetu.
  • Fajnie by było jak by wpadł tescik Passata B5. 
  • GLEBA? NIE WIEM ALE JAK Z KOLEGAMI WIDZIMY BMW CZY GOLFA NA GLEBIE TO SIE MALO NIE POSZCZAMY ZE SMIECHU. AUTA NA GLEBIE WYGLADAJA JAK NIEDOJEBANE. AUTO ŁADNIE WYGLĄDA JAK MA ORYGINALNE ZAWIESZENIE DUZA FELGA CIENKA OPONKA (ZADEN NACIĄG) ODSWIEZONE KLOSZE ŁADNA POLERKA PRZYCIEMNIONE SZYBKI ALE Z GŁOWĄ. CZYTAŁĄ KRYSTYNA CZUBÓWNA
  • Jeśli szukasz czegoś więcej, zobacz transport zboza.